Ricansko.info > Články > Zastupitelstvo Říčan: hádky o výstavbě ve městě

Zastupitelstvo Říčan: hádky o výstavbě ve městě

Rubrika: Reportáž | 09.10.2008 00:37
Zastupitelstvo Říčany u Prahy Včerejší jednání zastupitelstva Říčan se vyhrotilo v ostrou, avšak málo věcnou diskusi o výstavbě v Říčanech. Co zastupitelé schválili?

Reklama

Jak už se stalo v posledních měsících téměř zvykem, řady zastupitelů byly i včera poněkud prořídlé, přišlo jich pouze 15. Lidí v sále bylo tentokrát více, kolem 30.

Bodů na jednání bylo nakonec celkem 12, všechny ale proběhly hladce a bez problémů.

Za zmínku stojí například stavba Čističky odpadních vod a kanalizace ve Voděrádkách s 30% finanční účastí města (jedná se celkem o 2 805 000 korun). Oblast starých Voděrádek bude mít možnost se k ní připojit.

GINIS. Tak zní nový informační systém pro město, který nahradí stávající roztroušenou soustavu databází a propojí je všechny do jedné. Město si od toho slibuje snazší administraci a rychlejší vyhledávání informací. Říčany bude systém stát 1,5 milionu korun.

Posledním bodem předem stanoveného harmonogramu bylo uvolnění rozpočtových rezerv na rekonstrukci silnic a chodníků v ulicích Sokolská a Ke staré návsi a pro vytvoření zásad pro výstavbu v rozvojových obytných zonách. To znamená, že bude přesně stanoveno, jak budou vypadat komunikace, veřejné prostory, doprovodná zeleň nebo kde přesně budou inženýrské sítě a podobně.

Divoká diskuse

Více méně monotónní průběh obrátila na ruby diskuse.

Na popud Michaely Burešové zastupitelé odsouhlasili zřízení ověřovací studie ohledně možnosti přebudování a školy U Slunečnice na školku, popřípadě jiný typ předškolního zařízení.

Člen výboru nechtěl jít občanům příkladem

Poté následovalo hlasování o odvolání Ladislava Jaroše z finančního výboru z důvodu jeho neochoty přihlásit své trvalé bydliště v Říčanech. Podle předsedy výboru Jaromíra Jecha by měli členové tohoto kontrolního orgánu jít příkladem ostatním občanům města. Pro vyloučení Ladislava Jaroše hlasovalo 12 zastupitelů, takže návrh prošel...

Dále přišel Vladimír Kořen za občanské sdružení Fialka s návrhem kompromisního řešení výstavby sídliště.

Především zmínil tři body – snížení zástavby o jedno patro, změnu nivelety stavby (protože kvůli garážím se prý vybuduje kopec zhruba ve dvoumetrové výšce proti stávajícímu terénu) a třetí bod se týkal zachování alespoň části stromů na Cestě Svobody. Zároveň také požádal o zřízení regulačního plánu a připomínkování celé stavby Na Fialce občany města. Tyto připomínky se budou řešit příští měsíc na zasedání zastupitelstva.

Další bod diskuse se týkal zástavby v lokalitě Větrník. Investor (společnost RIM) údajně nemá dodržovat hustotu zástavby územního plánu. Podle starostky Adrieny Mrázové se bude zřizovat nový regulační plán, který by to měl vyřešit.

Zastupitelstvo v chaosu

Diskuse dál už bohužel probíhala se značnými invektivy, uraženeckými gesty a ke konci se trochu zvrtla do chaosu.

Několik občanů, kterým se nelíbí mohutná zástavba v Říčanech, se verbálně pustilo do zastupitelů. Ti nejdříve argumentovali, že za současný stav nemohou a bránili se poslouchat další námitky z pléna. Starostka Adriena Mrázová pak v závěru diskuse předčasně odešla a jednání, které trvalo celkem tři hodiny, ukončil místostarosta Zdeněk Moudrý.

Související články:
11.09.08 Zastupitelé Říčan: Kdo vytvoří plány pro město?
14.08.08 Zastupitelé Říčan: alkohol v ulicích smíte pít dál
14.07.08 Zastupitelé Říčan: Za nemovitost bude vyšší daň
26.06.08 Nová škola v Říčanech je dražší, než se čekalo
15.05.08 Zastupitelé Říčan: co dál s Komunitním centrem
10.04.08 Zastupitelstvo Říčan: O výstavbě ve Voděradské
13.03.08 Zastupitelstvo Říčan: hlasovali jako jeden muž
14.02.08 Zastupitelstvo Říčan: Teršípův dům je na prodej

Autor: Tomáš Lénárd | Zpět

Vaše názory

Přidejte Váš názor
honza
Publikováno: 15.10.2008 11:28
paní Tamchynová pochopte prosím ze je tam napasno CCA 171 mil kc a uz vubec ne jestli to byla cena skutecna a za co !!! nebo snad máte i jiné podklady? máte smlouvu na tu stavbu a tabulkovy konecny rozpocet? vcetne vsech praci okolo, ( nábytku, technického vybaveni, zahrady, pristupovych cest atd ?) jesli ano, zverejne je a pak VAm budu verit ze je to mozné pocitejte se mnou udavaji 3600m2 plochy x 9m prumerna vyška x 6000kc prumerna cena za 1m3 stavby (dnes u podobnych objektu ) to je celkem = 194,4 mil !!! tzn ta škola by dnes stala nejnim 200 mil :-)

Publikováno: 15.10.2008 10:59
Právem zastupitelů je jednat jménem občanů Říčan a hospodařit s obecní kasou. Právem občanů je pozastavovat se nad efektivností investic.
Obrázek si může udělat každý sám.
stačí zvolit www.sudop.cz a najít mezi referenčními stavbami Mezinárodní školu.

Publikováno: 14.10.2008 15:12
filip: to je dost polemické. Práva, nebo názory? Z příspěvků nemám pocit, že by jejich práva byla poškozována ( v duchu právních předpisů této společnosti). Pokud tomu tak není, mohou svá práva uplatnit oficiální cestou (to plkání tady i jinde na mne dělá spíš dojem zástupného řešení nějakého osobního problému).

filip
Publikováno: 14.10.2008 14:39
Petře, ta houževnatost přispěvovatelů vyplývá z něčeho jinýho než z potřeby vnucovat vlastní názory. Ty lidi bojujou za svý práva, a proto jsou tak vytrvalí. Není to těžký pochopit.

Petr
Publikováno: 14.10.2008 14:04
Myslím, že TAKY NÁZOR vyjádřil jen svůj názor - i když tvrději. Na druhé straně - skutečně jsou někteří pisálci již trapní se svým neustálým vnucováním svých názorů. To si můžete založit svůj vlastní server a psát si tam své postřehy - třeba každý den. Slušná komunikace se již vytratila.....rád bych si přečetl příspěvky i od někoho jiného než Tamchynová a Borat...

kendy a vendy
Publikováno: 13.10.2008 12:40
Škoda, že jsme na tom zastupitelstvu nebyli. Bude příště nějaké další hromadné radniční sejšn?

Racochejl
Publikováno: 10.10.2008 19:41
Taky názore-ty jsi slušný demagog. Nechceš někam kandidovat? Třeba k socanům a Paroubkovi? Tam by ti to hochu tak slušelo!!!

Betula
Publikováno: 10.10.2008 19:02
Teda taky názor - fakt humus. Ten člověk musí být hodně zatrpklý a zamindrákovaný

milena
Publikováno: 10.10.2008 17:38
taky názor: to byla vylitá žumpa. Na tento web sprostá slova nepatří. Pokud se chceš zastávat tak slušně! Souhlasíms Boratem i paní T.

xxxx
Publikováno: 10.10.2008 17:03
TO taky nazor: Váš text není vtipný, je povrchní a mírně agresivní. V čem se mýlíte: 1.Obhajujete projekt, který je v jasném rozporu s územním plánem! /U jiných developerských firem k podobně zásadnímu porušování nedochází, proto se o nich nemluví./ 2. Založení firmy na Panenských ostrovech není vůbec transparentní. To jste zcela mimo mísu. Je to krok, jak skrýt pravé majitele, kterým v tomto případě můžou být třeba i lidé z rady města. 3. Trapné není to, když si někdo stěžuje, hájí svá práva nebo navrhuje nějaké řešení. Trapné je, když se někdo pod anonymem pustí do sprostých invektiv vůči konkrétním lidem jako je paní Tamchynová.

Borat
Publikováno: 10.10.2008 17:02
Ale hochu, Borat ti nic nediktuje. Nebo mi ukaž kde jsem ti něco diktoval. Kdyby ten tvůj RIM podnikal v rámci zákonů, po jejichž dodržování správně voláš, tak dnes Fialka dávno stojí a lidi bydlí tak, jak tví oblíbenci slibovali. Ale to je zase nad tvoje chápání, že zákony musí dodržovat i oni. Sorry, s tím nic nenaděláš. Píšeš, že pokud nedělají nic nelegálního - no zatím na Fialce toho moc legálního nepředvedli. Nebo předvedli? Ukaž mi to! Zahraniční registrace: pokud se firma nějakým způsobem uchýlí k nezákonným čachrům v oblasti daní apod, většina těchto firem je právě z této oblasti. Nebo jsi viděl, že by třeba Škodovka danila na Panenských ostrovech? Ne, mají zájem o solidní jméno, transparentní účetnictví a dobrou image tam kde podnikají a daní tady. Zahraniční registrace není nic špatného, nevím jak jsi přišel na to, že tvrdím, každá zahraniční registrace je podezřelá, nezákonná apod. To už ti leze šváb na mozku. Tyhle hlouposti, že na svém pozemku si můžu dělat a stavět cokoli , k tomu se už nehodlám vyjadřovat, to tu bylo omýláno x-krát. A už vůbec sem prosím tě nezatahuj tvoje vulgarismy, tohle je poprvé co tady čtu, že někdo někoho posílá doslova do... Jestli ti docházejí argumenty, neuchyluj se k vulgaritám spodiny. Nebo mezi ní patříš?

Taky nazor
Publikováno: 10.10.2008 16:32
Uz je to tady zase, skupinka noumu (borat a Tamchynova) si tu zase honi sve ego a jejich slovni prujem nam tu popisuje jejich totalitni a xenofobni nazory. Smirte se s tim, ze zijeme v demokracii, bohudik celkem svobodnem state (rozumim tomu, ze je to nad Vase chapani). Pokud RIM nedela nic nelegalniho, tak nemam zadny duvod s jejich cinnosti neco delat. Proste jsou to jejich pozemky, at si tam postavi cokoliv co odpovida uzemnimu planu, i kdyz se mi to nemusi libit, kdyby mi zacal Borat diktovat, ze si nesmim postavit svou 4-generacni vilu na svem pozemku, neporusujic uzemni plan a s platnym stavebnim povoleni co bych asi udelal (a 99% ostatnich take)? Poslal bych ho doprdele i s jeho petici. A Borat se evidentne stydi za svuj podpis pod petici, jinak by se za nej hrde byl a nekritizoval jeho zverejneni, jestli chcete delat anonymniho zaskodnika, muzete treba navrtavat potrubi bagrum RIMu. A nejvetsi dva blaboly jsou kritika zahranicni registrace firmy (nedejboze je to zcela legalni a transparentni zpusob podnikani, ale Borat zahranicni majitele asi nema rad, proste klasicky stupidni socan) a ta hlaska Tamchynove o naplavenine. To jsem se zase zasmal. Na to abych vlastnil nemovitost v ricanech a posilal tady deti do skol nepotrebuji ze zakona tady mit trvaly pobyt. To je proste fakt. Chcete s tim neco delat? Apelujte na poslance at zrusi vyjimku na dan z nemovitosti pro novostavby. Hlavne si porad nestezujte, jste uz trapni. A ma rada. Borat a Tamchynova do zastupitelstva! Kandidujte, nebojte se. Videozaznamy pak bude TV Ricany moct publikovat jako remake filmu Blby a Blbejsi a procenta ze zisku dat na vystavbu utulku pro ricanaky v depresi.

Borat
Publikováno: 10.10.2008 14:34
Ono důležitější než teatrální odchod starostky je asi postavení a pozice firmy RIM v Říčanech. Postaví bytovky na Bahnivce (honosně u jezera), pár lidí tam bydlí, ostatní baráky dodělavají přestavují-zkrátka nemohou prodat (zdroj- vyjádření na tomto serveru). Reakce lidí - protestní petice proti RIMu. Reakce RIMu - tak jim postavíme další bytovky když se jim ty dosavadní nelíbí. Tj. Větrník. Fialka - ještě nepostavili a výsledkem jsou dvě největší petice v historii Říčan, soudní žaloby, rozhodování krajských a ministerských orgánů. A to tu je ještě bydlení Viola. Bůhví co nás čeká tam. Zkrátka ta firma kam šlápne, tam si svým chováním a přístupem získává sympatie lidí, kterých se tyto stavební aktivity týkají. Bohužel RIM nemůže za to, že říčanští občané tyto sympatie vyjadřují ve formě protestních petic, soudních žalob apod. Nepochopitelné, že u říčanských úřadů a části zastupitelstva jsou názory na aktivity této firmy z Panenských ostrovů či Kypru či kde odvádí daně ze svých říčanských zisků, naprosto odlišné od postoje většiny obyvatel. Všude stavební uzávěra s vyjímkou aktivit firmy RIM, ta má všude zelenou, regulační plán není nebo je jiný? No problem - upravíme podle přání investora, hlasování zastupitelstva zařídíme. Vše samozřejmě nezištně, jen ať se celé Říčany co nejrychleji zastaví novými sídlišti! To je ten pokrok. Někdo se zde podivoval, že je pouze několik málo říčanských občanů podepsáno pod novou peticí proti RIMu. Já myslím, že to je pouze důsledek toho, že osobní údaje signatářů předchozí petice z radnice unikly přímo k investorovi. Lidé se zkrátka ruské firmy (zdroj-původ jednatele a hlavní osoby RIM zde na serveru) bojí a bojí se jejích praktik a nedivím se, že se po takové zkušenosti nepodepíšou. Třeba to bylo takové malé přátelské upozornění z radnice pro příští signatáře říčanských peticí. Podepíšeš? Tak počítej s tím, že se tvoje osobní údaje dostanou k tomu, proti komu protestuješ. To jsme to v Říčanech dopracovali.

taky Franta
Publikováno: 10.10.2008 13:59
Bono: No nevypadá ani na Mongola, ale vzhledem k přízvuku, jak jsem ho kdysi slyšel na veřejnym projednání, jsem ho tipnul někam na Sibiř :-). Ale možná jsem ustřelil a jde o východ střední nebo blízký. Rozhodně ale nemá rodiště Praha-Východ. Ve svý podstatě mně ale tohle členění na starousedlíky a naplaveniny přijde zastaralý a pohříchu demagogický. Občan jako občan, ale hlavně občan Říčan!!

Publikováno: 10.10.2008 13:36
Pro Honzu, s Vámi navrženými opatřeními proti "neříčaňákům" nelze než souhlasit. V naší lokalitě jsme začali stavět za starosty Vrby, kanalizaci, vodovod, elektřinu, plyn, kabely a lampy pouličního osvětlení a vozovku jsme si platili sami. Vše jsme museli stihnout v době rekonstrukce ulice 5 května. Povedlo se, ušetřili jsme dost peněz, protože se mezi námi našli dobří organizátoři, kvalita odpovídá námi zaplacené ceně.( pár m2 "naší" vozovky je snad na pozemku města) Shodou okolností lampy pouličního osvětlení začaly svítit v době našeho stěhování, takže jsme se od prvního okamžiku "papírově" podíleli i na placení účtu za elektřinu. Dcera nastoupila v Říčanech do školy po našem přestěhování. Myslím si, že by obdobně měly postupovat i ostatní "naplaveniny".

bono
Publikováno: 10.10.2008 13:19
Souhlasím s Boratem a AC – zastupitel je tu od toho, aby snesl kritiku (třeba hodně prudkou) a dokázal hájit svoje názory. Pokud to nedokáže, ať skončí, než nadělá víc škod. Psychicky labilní lidé, lidé snadno manipulovatelní a také ti, kteří nesnesou kritiku v žádné podobě nemají v politice co dělat. A s pohlavím to nemá nic společného, znám plno žen, které si stojí za svým a jsou často statečnější než chlapy a do výměny názorů jdou naplno. Jakým způsobem asi dokáže hájit paní Mrázová zájmy obce na místech, kde se musí tvrdě bojovat, třeba o peníze a stát na svém a nenechat se ukřičet, když jí rozhodí první ostřejší kritika z řad vlastních občanů?

To taky Franta: proč myslíte, že je Papadopoulos narozený na Dálném východě? Jako Číňan nevypadá.

taky franta :-)
Publikováno: 10.10.2008 13:10
Jo a taky to bylo jinak než píše p.Moudrý. Problém je v tom, že ti lidé, kteří si individuálně koupili pozemky, stavět nemůžou, než bude zpracovanej regulák. No a pak je tu firma RIM, která postaví jednu kobercovku, a hned vedle zablokovanejch pozemků klidně začíná stavět další etapu podobně "půvabné" výstavby. Chápete to z hlediska principu, spravedlnosti a pod.? Regulační plány se přeci dělaj proto, aby nevznikaly předimenzovaný zrůdnosti nebo se dělaj proto, aby vydělávala jedna konkrétní firma? Jinak plnej souhlas, kdo nemá trvalý bydliště, neměl by mít plný nárok na služby poskytovaný městem. A možná by to mělo platit v nějaký formě i pro firmy, protože nechápu, proč radnice se srdcem na dlani podporuje firmu, která sídlí někde na Panenskejch ostrovech nebo kde? Otázka na místostarostu : Čím to, že je Vám Papadopoulos narozený někde na Dálném Východu bližší než pan Richter, kterej je Říčaňák jako poleno?

franta
Publikováno: 10.10.2008 12:28
Byl jsem tam a viděl a slyšel jsem. Projev pana Richtera byl emotivní a řekl zastupitelům ve své podstatě : Probuďte se, jste tu pro občany a ne pro developery. Samozřejmě se to dá vnímat jako urážka toho nejhrubšího kalibru. Sám si dokážu ale představit urážky jiného charakteru jako ty ... nebo ty .... Nic takového tam ale nepadlo.

Publikováno: 10.10.2008 12:00
Zdeněk Moudrý: formulaci v reportáži jsme upravili, aby to bylo jasnější.

AC
Publikováno: 10.10.2008 10:49
Taky honzo - je otázka jestli je na jednání zastupitelstva paní Mrázová primárně jako žena nebo jako starostka z titulu své funkce. Bohužel doba je dnes taková, že na lidi v podobných pozicích je velký tlak, někdy férový, někdy méně, někdy slušný někdy méně. Kdokoli kdo se uchází o podobné funkce by si měl ujasnit, zda ustojí případné tlaky, kritiku apod. od lidí nespokojených, a ty se najdou vždy a všude. A je jedno jestli to je kritika oprávněná nebo ne. Nevím co bylo konkrétně řečeno a jakou formou, ale nejlepší by bylo, kdyby paní Mrázová slušně dotyčnému řekla třeba něco ve smyslu pane vy jste hulvát-nevychovanec a nebudu se vyjadřovat k vašim poznámkám je to pod mojí úroveň atd. Její odchod bych pochopil kdyby třeba padla nějaká vyloženě vulgární slova. Pokud nepadla, neměla utíkat, a na pohlaví nezáleží. Pokud chtěla aby se k ní lidé chovali podle Gutha-Jarkovského tak neměla vstupovat do politiky a už vůbec ne v této době. Nehájím tyto praktiky ale pouze konstatuji v čem žijeme.

taky honza
Publikováno: 10.10.2008 09:50
paní starostky je mi líto, žádný getlemam, nebo spíš žádný chlap by neměl urážet ženu at si myslí cokoliv, slušné chování je chovat se k ženám SLUŠNĚ.
nevím kdo je pan ING. richter a co hrozneho mu pani mrazova provedla ale jesli ze ji urazel... je to proste vul :-) (a me klidne nadavat muzes, jsem chlap)

honza
Publikováno: 10.10.2008 09:47
neřičanští říčaňáci nechtějí neříčaňáky.... to je hustý!!! sem zvědavý co na to řeknou známí říčanští glosovatelé (T.T. , b.., a pár dalších anonymů)
btw v kurýru jsem četl že musel být odvolán jeden člen kontrolníhi výboru, protože se NECHTĚL trvale přehlásit do říčan !!!
vzhledem ke stavu věci navrhuji represivní opatření proti těmto lidem :
- nebrat děcka do školky
- nebrat děcka do školy
- nevyvážet popelnice
- neprotahovat cesty a silnice mimo vlastnictví města

to by pro začátek mohlo stačit :-) třeba je to přesvědčí!!!

Publikováno: 10.10.2008 09:15
Paní starostka neodešla tři hodiny před koncem zastupitelstva. To je nechtěná dezinformce v úvodním článku a někteří přispěvatelé, kteří tam byli to vědí. Odešla v závěru diskuse po "mírně hulvátském" vystoupení ing. Richtera, který ji obviňoval, že pro město a občany nic nedělá (tak nějak si to pamatuji a je škoda, že není z této pasáže jednání videozáznam, možná by někteří přestali plácat ty své nesmysly). Co se týče petice, nevymyká se standardu, kdy ti co již bydlí, nechtějí ve svém okolí už žádnou výstavbu. Zajímavostí je snad jen to, že je podepsána jen dvěma občany (pravděpodobně manželský pár) města Říčan. Ostatní podpisy jsou sbírkou adres zejména z Prahy a různých míst republiky. P.S. Očekávám ostrý atak podepsaných "obyvatel neříčaňáků" po zveřejnění této skutečnosti, nicméně by mne zajímalo (v objektivní diskusi), jaký názor na tuto skutečnost mají říčanští voliči.

Borat
Publikováno: 10.10.2008 08:54
Naivně jsem si představoval, že v čele města by měli být lidé, kteří se nebojí své názory a činy kdykoli obhajovat, zejména před těmi, kterým by měli skládat účty - tedy před svými voliči. To, že statutární hlava města neunese kritiku a zbaběle prchne nesvědčí o tom, že to je osoba na svém místě. Nakonec jsou to jenom "obyčejní lidi", ne, tak co je poslouchat? Škoda, že už neplatí ono" Toho bohdá nebude aby český král z boje utíkal". Krále již nemáme, ale pro říčanského starostu by to snad mělo platit také. Jste sice žena, ale k tomuhle jste se měla postavit "jako chlap". Paní Mrázová styďte se!

AC
Publikováno: 10.10.2008 08:43
Když starostka tak náhle předčasně odešla, třeba tu petici už šla xeroxovat.....

Borat
Publikováno: 10.10.2008 08:41
Hádejte co přijde náhodou obyčejnou poštou firmě RIM?
a) petice s podpisy a osobními údaji lidí, kteří to podepsali
b)petice s podpisy a osobními údaji lidí, kteří to podepsali
c) petice s podpisy a osobními údaji lidí, kteří to podepsali

Zkuste si tento malý kvíz, nemůžete udělat chybu

Tomáš Lénárd
Publikováno: 10.10.2008 01:18
Jinak znění petice bohužel nevlastním, tak snad to někdo uvede na pravou míru :)

Tomáš Lénárd
Publikováno: 10.10.2008 00:16
No snad se nepletu, ale bylo to řečeno právě tak jak jsem psal :)

Jyrka
Publikováno: 09.10.2008 21:33
to p. Lenard: Pokud vim, tak v lokalite Vetrnik zatim neni regulacni plan, ale pouze na cast je stavebni uzavera.Takze petice muze byt asi tezko proti porusovani regulacniho planu, ne?

Publikováno: 09.10.2008 18:25
Prosím autory petice o její zveřejnění, pokud možno v této diskusi, nobo o odkaz, kde ji najdu.
Děkuji

milenapokud jde o tu petici:
Publikováno: 09.10.2008 18:06
pokud jde o tu petici: P/ane Lénárd bylo by možno uvést co v petici bylo? Na druhé straně je fakt, že ať v petici bylo co bylo, město s tím stejně nic dělat nebude. Nakonec to dopadne jak s peticí Fialky. Také by byloAsi jí chudince zajímavé vědět, co tři hodiny po odchodu starostky se projednávalo, . Asi jí chudince už vytekly nervy, není divu má se otravovat s občanama?Musel to být asi pěkný binec, když nevydržela. P. Léen. mohl byste prosím uvést další podrobnosti? Děkuji. Milena.

Tomáš Lénárd
Publikováno: 09.10.2008 13:45
Omlouvám se za opomenutí, petice se týkala právě lokality Větrník a nedoržování stávajícího regulačního plánu ze strany developerů a žádala město o pomoc v této situaci.

bono
Publikováno: 09.10.2008 13:02
Taky mě zajímá o čem byla ta protestní petice.

Publikováno: 09.10.2008 12:32
O čem, prosím, byla ta protestní petice?

Publikováno: 09.10.2008 10:22
Zajímavé bylo, jak se lišil při té hádanici přístup žen a mužů. Zatímco dvě ženy zastupitelky demonstrativně odcházely, a pak ze zvědavosti zase přicházely, muži si to chtěli slovně vyříkat z oka do oka. Ještě zapadla informace, že lidé z okolí Bydlení u jezera předali radnici protestní petici.

martin
Publikováno: 09.10.2008 09:10
Nejlepší perla celého článku: "Investor (společnost RIM) údajně nemá dodržovat hustotu zástavby územního plánu. Podle starostky Adrieny Mrázové se bude zřizovat nový regulační plán, který by to měl vyřešit."

Z citovaného odstavce mi plyne jediné - nový regulační plán pouze posvětí údajnou výstavbu proti aktuálně platnému územnímu plánu.

františek
Publikováno: 09.10.2008 08:38
Autor článku nějak zapomněl zdůraznit podstatu ostré debaty. Zatímco jinde platí uzávěry, RIM bude stavět DALŠÍ domy v rámci Bydlení u jezera!!! RIM má prostě v našem městě takřka stavební monopol a vedení města mu mete cestičku!!! Ach jo, kdyby to bylo aspoň hezký :-/

přítomná paní s miminem
Publikováno: 09.10.2008 03:38
"Byla jsem tu omylem, ale toto zastupitelstvo občanům nezávidím."

Reklama
RD a byty ve viladomech
Reklama

Reklama
Tenzo